Vragen en antwoorden

VEEL GESTELDE VRAGEN

Winkelen bij Homemix is eenvoudig;  Je plaatst producten in de winkelwagen door een druk op de “in winkelwagen” knop, en kunt je bestelling daarna eenvoudig afrekenen door op het winkelmandje bovenin de website te klikken.

Ja, we kunnen u bestelling nog wijzigen als je bestelling nog niet verzonden is,
neem dan contact op via de contact formulier.

iDEAL – De meest gebruikte betaalmethode in Nederland, we ontvangen de betaling direct en je bestelling word direct verwerkt.

Apple Pay – Is heel handig en werkt op de Apple devices die je elke dag al gebruikt. Je kunt er veilig mee betalen in winkels, in apps en online. Het is dus net zo makkelijk als betalen met je bankpas, en ook nog eens veiliger.

Klarna is een flexibele betaaloplossing voor achteraf betalen’ geeft de klant de mogelijkheid om binnen 14 dagen te betalen. Zodra de bestelling verzonden is ontvangt de klant de factuur via Klarna. De daadwerkelijke betaling regelt de klant zelf met Klarna. Achteraf Betalen’ is beschikbaar voor klanten uit Nederland, Oostenrijk, Duitsland en Finland.

Paypal – De meest gebruikte betaalmethode wereldwijd, 100% veilig en snel. We ontvangen de betaling direct en gaan direct met je bestelling aan de slag.

Bankoverschrijving – Je maakt het bedrag via onze overschrijvingsmodule over naar onze bankrekening. Alle benodigde gegevens ontvang je zodra je voor deze betaalmethode kiest. Zodra we de betaling hebben ontvangen, gaan we direct aan de slag met jouw bestelling. Vergeet bij de overschrijving niet het kenmerk te noteren dat je van ons krijgt in het venster dat volgt na het plaatsen van jouw bestelling via bankoverschrijving. Denk er aan, dat wanneer je kiest voor een Bankoverschrijving, het bedrag niet direct op onze rekening staat. Dit kan, afhankelijk van de bank, 1 tot 3 dagen duren.

Brievenbuspost (op werkdagen voor 16:00 besteld, morgen in huis)

Past de bestelling door de brievenbus, dan verzenden wij hem gratis via een stevige bubbel-envelop. Je hoeft niet thuis te zijn voor het ontvangen van deze zendingen; je vindt ze vanzelf de volgende werkdag op de deurmat of in de brievenbus. Lekker makkelijk!

Pakketpost Nederland (voor 16:00 besteld, morgen in huis)

Passen de producten niet door de brievenbus, of heeft de bestelling een waarde hoger dan €50,-? Dan verzenden wij de bestelling gratis met PostNL. Als je Maandag t/m Vrijdag bestelt voor 16:00, dan kun je de bestelling de volgende (werk)dag verwachten. Bestel je in het weekend? Dan wordt u bestelling Maandag verzonden.

Track & Trace

Na het plaatsen van de bestelling krijg je van ons via email een track & trace code toegestuurd. Hier mee kan het het geplande aflevertijdstip bekeken en gevolgd worden.

Wij versturen met PostNL, door geheel Europa.

Elk pakket is voorzien van een track & trace barcode / pakketnummer

Uw bestelling word bezorgd door PostNL op werkdagen tussen 9.00 en 19.00 uur, en op zaterdag
tussen 9.00 en 15.00 uur, als u niet thuis bent bij de 1e bezorging, zal het pakket een dag later voor
de 2e keer worden aangeboden, na de 2e keer kunt u het pakket ophalen bij het door de bezorger
aangegeven Postkantoor of Post afhaalpunt.

Voor controle van uw pakketnummer of meer informatie kijk even op PostNL

Niet blij met een aankoop?

Het kan wel eens gebeuren. Geeft niks! Je hoeft het niet uit te leggen aan ons, we snappen het. Is het product ongebruikt? Dan kun je het binnen 14 dagen na ontvangst (indien mogelijk in originele verpakking) retourneren aan ons. Neem wel eerst even contact op met de klantenservice, dan zenden we je eerst een retourformulier toe.

Een defect product ontvangen?

Helaas komt dit ook wel eens voor, maar geen paniek! We lossen het zo snel mogelijk voor je op, vaak al binnen één dag! Trouwens, veel gevallen kunnen we direct oplossen. Neem daarom, voordat je het product retour stuurt, altijd eerst even contact op met onze klantenservice. We staan je graag te woord!

Contact opnemen met de klantenservice

Is het product defect en binnen de garantietermijn?

Onze producten zijn elektronisch, en helaas… ook elektronica gaat wel eens stuk. Gelukkig hebben we voor bijna alle problemen een snelle oplossing. Laat ons weten wat er mis is en we lossen het zo snel mogelijk op, geen probleem!

Heb je nog vragen, of heb je hulp nodig?
Aarzel niet en neem contact met ons op!

Je kunt ons bereiken via het contactformulier hier aan de rechter zijde of via:

Email: info@homemix.nl

Tel:     036 – 8417052

Contactformulier

NEEM CONTACT MET ONS OP VOOR VRAGEN

Voer de code incaptcha